Trendwatch

Trendy a potreby mládeže

Veríme, že je dôležité poznať mladých ľudí a zachytávať všetky zmeny novej generácie a trendy, ktoré ju formujú a ovplyvňujú. Vybrali sme preto 5 trendov a realizovali prieskum stavu týchto trendov na základe dotazníkového zisťovania a pološtrukturovaných rozhovorov s mladými ľuďmi vo veku od 16 do 30 rokov.

Aktivity projektu

  • Pološtrukturované rozhovory s mladými ľuďmi, nositeľmi novo-vynárajúcih sa trendov
  • Online dotazník na doplnenie dát
  • Analýza sociálnych sietí
  • Konzultácie s marketingovými odborníkmi

Prečo takýto projekt robíme

  • Myslíme si, že mládežnícka politika má byť postavená na poznaní
  • Veríme, že poznať mladých ľudí je dôležité a je dôležité zachytávať všetky zmeny novej generácie a trendy, ktoré ju formujú a ovplyvňujú
  • Našim cieľom je, aby sa potrebné informácie dostávali k tým, ktorí s mládežou pracujú a tým, ktorí politiku ovplyvňujú

Kto je do projektu zapojený

  • Jana Miháliková
  • Tomáš Pešek
  • Alena Tomanová

S kým spolupracujeme

  • Trendwolves, belgická marketingová agentúra zameraná na výskum trendov mládeže
  • Martin Hulín, konzultant pre metodológiu a štatistické spracovanie
  • Študenti antropológie a etnológie
  • Nadácia OTP
  • Zástupcovia marketingu a experti na sociálne siete a prácu s mládežou

Projekt podporili

Projekt je podporený MŠVVaŠ SR v rámci Programov pre mládež.