TrendWatch

TrendWatch - sledovanie nových trendov medzi mládežou Aktivity projektu/ako to urobíme Pološtrukturované rozhovory s mladými ľuďmi, nositeľmi novo-vynárajúcih sa trendov Online dotazník na doplnenie dát Analýza sociálnych sietí Konzultácie s marketingovými odborníkmi

TrendWatch - sledovanie nových trendov medzi mládežou

Aktivity projektu/ako to urobíme

  • Pološtrukturované rozhovory s mladými ľuďmi, nositeľmi novo-vynárajúcih sa trendov

  • Online dotazník na doplnenie dát

  • Analýza sociálnych sietí

  • Konzultácie s marketingovými odborníkmi

 

Prečo takýto projekt robíme

  • Myslíme si, že mládežnícka politika má byť postavená na poznaní

  • Veríme, že poznať mladých ľudí je dôležité a je dôležité zachytávať všetky zmeny novej generácie a trendy, ktoré ju formujú a ovplyvňujú

  • Našim cieľom je, aby sa potrebné informácie dostávali k tým, ktorí s mládežou pracujú a tým, ktorí politiku ovplyvňujú

Kto je do projektu zapojený

  • Jana Miháliková

  • Tomáš Pešek

  • Alena Tomanová

 

S kým spolupracujeme

  • Trendwolves, belgická marketingová agentúra zameraná na výskum trendov mládeže
  • Martin Hulín, konzultant pre metodológiu a štatistické spracovanie
  • Študenti antropológie a etnológie
  • Nadácia OTP
  • Zástupcovia marketingu a experti na sociálne siete a prácu s mládežou

 

Publikácia na stiahnutie TU.

Projekt je podporený MŠVVaŠ SR v rámci Programov pre mládež